وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

از سوی دیگر، حسن روحانی در نشست خبری و قبل از آنکه نتیجه انتخابات توسط شورای نگهبان تایید شود، رسما اعلام نمود که 3 میلیون نفر برای شرکت در انتخابات آمده بودند اما امکان لازم برای مشارکت آنها فراهم نشد!

علاوه بر اینها، خبرهای رسمی و غیررسمی از دستگیر و بازداشت افراد و بعضا برخی مدیران محلی دولتی به جهت تخلفات انتخاباتی در برخی استان ها منتشر شده است.

بنابراین، مشخص است که حجم کثیری از تخلفات و کوتاهی های انتخاباتی اعم از تعرفه های بدون مهر، آرای باطله، نرساندن تعرفه، عدم فراهم آوردن امکانات برای اخذ رای از مردم و... در جریان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صورت گرفته است و با این حساب، دیگر نمیتوان گفت برخی تخلفات جزیی مطرح شده؛ حتما حجم و تاثیرگذاری تخلفات فراتر از برخی موارد جزیی است.

با توجه به فتوای علنی امام خامنه ای مبنی بر حق الناس دانستن رای مردم در انتخابات، اینک بر اعضای محترم شورای نگهبان فرض است که بدون توجه به برخی مصلحت سنجی های منطبق بر منافع شخصی و باندی، مصلحت اصلی و بزرگتر که همانا تثبیت و افزایش اعتماد عمومی به نظام جمهوری اسلامی است، را در دستور کار خود قرار داده و نتایج پیگیری ها پیرامون شکایات و تخلفات محرز را به صورت انقلابی به اطلاع مردم برسانند.

مبادا با این دیدگاه که نیروهای انقلابی و وفادار به انقلاب نسبت به کشور رفتار نجیبانه ای دارند، حق و حقوق آنان و مردم کشورمان تضییع شده و نادیده گرفته شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 16 خرداد 1396برچسب:شورای نگهبان ، تخلفات ، انتخاباتی ، حق الناس ، تعرفه ، خیبر ، آنلاین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com